torsdag 4 december 2008

Stan

Efter skolan idag åkte jag tillsammans med syrran ner i stan för att ta en fika och handla lite julklappar.
När vi kom ner i stan så bestämde vi oss för att ta en fika, men i och med att det var så kallt så gick vi in på Graffiti Cafè inne på knutpunkten istället. Och det var väldigt mysigt, men när vi satt där fick ja ett medelande av Malin " jag vet var du befinner dig och vad du gör ;) mohaha". Så jag började kolla mig omkring för att se om Malin var där någonstans men ja såg henne inte, så ja tänkte att hon bara drev med mig, Men sen efter en stund så skrev hon igen "smakade maten bra?" så hon måste vara här, haha. Men sen när hon ringde så såg ja att hon var inne på en Kina resturang mitt emot Graffiti, och där hade hon typ suttit hela tiden.
Men men.
När vi hade fikat färdigt så gick vi till kullagatan för att kolla julklappar till mamma och pappa, vi hittade en sak till mamma men sen var vi väldigt upptagna med att gå i klädaffärer så vi får väl åka ut på Väla på lördag så vi blir färdiga med det någon gång. haha. Men det var en mysig shoppingrunda med syrran

Inga kommentarer: