tisdag 2 december 2008

Sammanfattning av helgen


Denna helgen har varit ganska fullbokad och det blev inte riktigt som planerat men det var väldigt kul. I fredags skulle vi egentligen bowlat, men det var lite som kom ivägen så vi ändrade till lördagen så jag var bara hemma och tog det lungt, vilket var ett tag sen man gjorde men det var skönt att bara sättta på en film och ha godis vid sidan ;)
På lördagen drog jag, Carro och Sandra ut på Väla för att shoppa julklappar, Carro hade varit duktig och skrivit en lista vad hon skulle ha till alla men hade glömt den hemma, haha! Själv har ja inte planerat något och det märktes för ja hittade bara julklapp till en person och det är min kära syster och den blev jag väldigt nöjd med, sen köpte jag bara till mig själv ;) Senare på kvällen så käkade ja pizza med Chlara och co. sen skulle vi och bowla och vi var nog typ 14 stycken eller något, riktigt kul var det. Och ja behöver inte säga något om hur det gick för mig, men en sak var ja faktiskt stolt över och det var att ja inte kom sist för en gångs skull, haha. Zandra var duktig, hon vann vår grupp, det var jag, Zandra, Matte, Johan och Martin i vårt gäng. När vi hade bowlat färdigt så drog vi ner på shakespear och steakhouse, det var sjuktkul även om man såg ut som en idiot när man stod där och dansade till den kassa musiken som dom spelade. För när vi stod i kö så precis när vi skulle visa lägg så vakten bara här är fullt så ni får vänta ett tag på att komma in :/ sen när vi väl kom in så spelade dom den kassa musiken så det var inte konstigt att folk drog därifrån, men det sket ja, Joanne och Matte i så ja och Joanne dansade loss och Matte försökte lite i alla fall.
Tack för en skitkul kväll!! ♥
Sen på söndag så var det upp i tid för vi skulle ha match nere i Malmö, men det gick bra att gå upp på morgonen, man var i allafall piggare än vissa andra här hemma :P haha. Tyvärr gick inte matchen så bra, inget ovandligt men vi kämpade på och det släpper nog snart hoppas jag. Sen tycker ja att det är för jävligt att vi som är ett b-lag och aldrig lånar ska möta lag med en massa a-lags spelare. För om nu inte a-lags spelarna inte kan så ställer dom in sin match, det är så dåligt! Det är samma när vi mötte munka så spelade vi skitbra i första och klassade ut dom men sen i andra så kom deras a-lags spelare och då gick det helt plötsligt dåligt för oss för dom pressade på som tusan. Men men så är det ju. Sen på kvällen så åkte jag ner på julskyltningen i stan en runda med familjen och jasmine, mysigt!
Detta var en kort sammanfattning av helgen.

Inga kommentarer: