onsdag 10 december 2008

Match



Nu var det några dagar sedan ja lade in något nytt, men har haft en massa att göra med praktikrapporten, tjejmiddag och sen har jag nästan fått fixat alla julklapparna. Det är bara Zandra och Rebeccas som inte är helt färdiga, men det ska ja fixa nu denna helgen. I fredags så spelade vi match mot kävlinge som ligger etta i serien, men även om vi förlorade så spelade vi bra. Du kan gå in och läsa mer på våran hemsida. http://www.fch.nu/ för att se mer hur det gick, bilderna kommer även därifrån så det är bara in och kolla. Nu i veckan så har det inte hänt så mycket mer än att vi har startat en ny kurs på iv-valen, barn och musik och den verkar vara väldigt kul så nu ska vi göra ett lucia tåg som ska vara anpassat till barn, det är jag som blev utsedd till lucia. Blev glad för det, hade egentligen velat vara med i skolans lucia tåg men i och med praktiken så hade jag inte tid med det. Sen igår så fyllde pappa 41, Grattis! Det kom en massa gäster och vi åt smörgåstårta och kakor m.m. Men innan det hade jag varit hos tandläkaren :/ och jag är så rädd för att gå dit :( men det gick faktikt väldigt bra fast ja hade hål, så det blir inte något godis eller coca cola på vardagarna nu hädanefter. Måste ju skärpa mig, för nästa år är man ju 19 och får börja betala för sin tandvård och då kommer det inte bli kul för mig om ja inte börja skärpa mig för ja har inte dom bästa tänderna.

Men nu ska jag och min syster baka kladdkaksmuffins till min praktikplats för det är den sista riktiga skoldagen för denna gången, för på fredag åker vi till Lousiana i humlebäck i Danmark. En bra avslutning på en bra praktik :)

Kommer sakna alla!

Inga kommentarer: