måndag 22 december 2008

Måndag


Var på väla idag med farbror. Skulle hjälpa han att fixa några julklappar till mamma och pappa sen skulle jag bara kolla lite och sen gå in på telenor. För det är så att det är folk som inte ska ha mitt nummer som tar reda på det ändå så därför ska ja skydda det, vill inte få några obehagliga samtal eller sms, det har man ju redan råkat ut för en gång och då fick man ju byta nummer helt. Men pallar inte det en gång till, tyckte det var så obehagligt, trodde hela tiden att det var någon som kollade på mig :/ Så snart kommer det vara helt skyddat :D När vi var där ute så hittade ja lite saker till mig själv, bla ett lila linne (älskar lila) sen en kofta och boken "om jag kunde drömma". Var och såg filmen i fredags och tyckte den var sjukt bra och malyn har läst boken och hon tyckte att den var så bra att hon satt och läste hela boken på en gång. Får väl se, ska börja läsa den ikväll ;) Men annars kan ja har väldigt svårt att sätta mig med en bok men om jag verkligen fastnar i den så kan jag sitta hur länge som helst!
Det var inte så mycket folk på väla som man kände igen, men träffade Carro och Anna <3>

Inga kommentarer: