måndag 15 december 2008

Måndag

Det var denna helgen och nu är det måndah igen :/ jag säger bara det att det är tur att det snart är lov, bara en vecka kvar. Känner bara att allt är jobbigt nu! Det är mörkt och trist ute och det blir så segt att gå upp på morgonen, är inte direkt någon morgonmänniska, hehe. Vill bara ha ledigt några dagar och sova ut ordentligt!
Sen idag så visade vi upp vårt resultat av lucia träningen, det gick väl bra fast vi tappade en hel vers på en låt :P haha. Men jag klarade i allafall av min luciadikt som jag har övat riktigt mycket på, känner mig stolt över det. haha.
Sen nu ikväll ska jag och spela match mot lillebror som en avslutning nu innan jul, så vi föräldrar och syskon utmanar deras lag. Vi får väl se hur det går, dem är ju riktigt duktiga men vi är Bäst! haha!! Oj, glömde skriva att det var i innebandy vi skulle möta dem :P Ha det bra så länge! Puss

Inga kommentarer: