lördag 13 december 2008

Louisiana


Idag var det min sista dag på praktiken och ja säger bara att tiden har sprungit iväg. Innan vi gick ut på praktiken hade man lite ångest och ville helst vara i sin egen skolmiljö. Men det har gått jättebra här och jag har trivs så bra, detta är nog den första gången jag känner att det har varit riktigt kul att gå till praktikstället.
Och idag var vi på Louisiana med skolan och kollade på en manga utställning där och den var faktiskit häftig och det tror ja att eleverna också tyckte.
Konstverket på bilden vet ja inte vem som har gjort, men om man kollar bakgrunden så är det en så sjukt fin utsikt där ifrån. Och jag måste bara skriva det också, när vi stod där och kollade hörde vi några skrika, trodde nästan det var någon som skulle dö. Men det visade sig att det var några galna danskar badade i havet nu :/ fy vad kallt! haha. Kommer lägga in fler bilder från denna dagen på min bilddagbok http://heleenna.bilddagboken.se/p/main.html Ha det bäst! Puss ♥

Inga kommentarer: