onsdag 1 april 2009

Onsdag

Nu blir de långt mellan gångerna, ska försöka skärpa mig. Mycket som snurrar i huvudet nu, mycket i skolan, jobb, studenten och lite annat ;) Är iallafall säker på att jag har jobb i sommar men vet inte vilka perioder, hatar att inte veta då går man bara och tänker på det hela tiden. Ska få reda på mer innan innan fredag.
Skolan är inte mycket bättre denna veckan, till imorgon har jag religion Vg/Mvg uppgifter och inlämningsarbete, sen är det utvärdering på Vg i skidkursen :/ och på fredag ska projektarbetet vara inlämnat :/ TUR att det är lov sen för den senaste tiden har varit sjukt jobbig.
Nationella gjorde vi idag, uppsatsdelen i Sv B och det känns som de gick bra ;)
Sitter här nu med balkongdörren öppen med solen glimtande in genom gardinena, härligt med vår!
Lovar att skärpa till mig med att skriva, men nu måste jag verkligen plugga vidare!

Inga kommentarer: