fredag 10 april 2009

Fredag

Älskar vädret idag! På morgonen när jag hade vaknat så gick jag ut och la mig på balkongen, har solen på morgonen. Kan vara en nackdel ibland för man vaknar av att det är så varmt i rummet :/ Sen kom Emelie och mamma hem från sjukhuset på permission, så nu behöver hon bara åka in när hon ska ha sin medicin. Skönt att hon är på bättringsvägen i allafall <3>

När jag kom hem så var det snabbt in i duschen och vidare för att träffa Zandra. Vi skulle ner på stranden och gå en runda med Zigge (Zandras hund) och äta glass. Det var riktigt mysigt och det var ganska mycket folk ute idag med, ett härligt tecken på att våren är här.

Så ikväll ska jag hem till Carro och kolla på Talang och sen kolla film med Fredde och Andreas. Mysigt med hemmakvällar! Har tappat det med att vara ute och festa nu, det är bara kul ibland.

Inga kommentarer: