tisdag 7 april 2009

Tisdag

Nu är det påsklov och det är riktigt härligt! I fredags var vi ute för Andereas hade äntligen kommit hem igen och sen var projektet inlämnat! Så nu kan man bara ta de lugnt och slappna av på detta lovet. Annars i helgen har det blivit fotboll, årets första dopp i havet klockan 11 på kvällen ;P guitarr hero och laserdome. Riktigt trevlig helg!

Igår så var jag med mormor och kollade på lokalen som vi ska vara i på min student ;) det är ju snart dags! Och sen planerade jag och mamma vad som skulle fixas med mat och dekorationer. Längtar!

Så idag ska jag med syskonen till familia och kolla på ögonskugga och lite sånt för Steffi ska sminka mig och Zandra till balen. Så vi måste ju testa om vi passar i det med :P

Bilder från när vi badade kommer snart! ;)

Inga kommentarer: