onsdag 25 mars 2009

Hemma igen!


Hemma igen efter en vecka uppe i Klövsjö med halva klassen och BF. Har inte haft tid och ork att skriva innan :/ Men resan där uppe var jättekul och i backen gick det bra för många, själv började jag första dagen i barnbacken men i slutet på veckan åkte jag svart! Känner mig stolt över mig själv ;) haha.
Men nu är man hemma igen i skolan :/ känns som att det inte kan bli segare just nu.
Som idag när vi skulle ha kulturdag och kolla på olika saker i hbg så var det endast jag och Carro som kom av hela klassen. Schysst! Men men, ikväll är det iallafall match mot föräldrarna som en avslutning på denna sesongen. Ska bli kul att se vem det är som tar hem segern detta året ;P
Men nu ska jag fortsätta skriva mitt projektarbete som snart ska vara inne. :/

Inga kommentarer: