tisdag 10 mars 2009

Tisdag


Ledig idag. Höll på att försova mig till min intervju idag, men som tur var ringde Saltan och väckte mig :) haha. Snacka om tur!! Intervjun gick bra så det är kanon, nu får vi bara se hur det blir. Efter det åkte jag ut på Väla själv en runda för jag skulle testa en studentklänning, så nu är det också ordnat. Blev supernöjd med den och mamma tyckte den var jag. Längtar till den stora dagen nu!

Ikväll ska jag iväg med mamma och handla all mat till skidresan på lördag, jag och Zandra ska ju bo själva så vi har planerat allt tillsammans. Ska bli riktigt kul, åka skidor hela dagarna, bada jacuzzi, tävla och ha myskvällar. Kommer bli en toppenvecka!


Matchen igår gick bra, fast siffrorna var inte så snygga. 4-10 blev det till dem, men jag tycker det ändå är ett bra resultat för det var ju vårt a-lag. Så nu ska vi ladda inför matchen på fredag som vi ska spela borta i Kävlinge. Tyvärr är det den sista för denna sesongen, tråkigt! Kommer sakna innebandyn och hela laget! <3

Inga kommentarer: