lördag 7 mars 2009

Lördag

Ett tag sen jag var inne och skrev nu, lovar att skärpa mig med det! Men det har inte hänt så mycket nu under veckan ändå. Inte mer än att vi spelade match igår mot KFUM Malmö och vann med 7-5, riktigt härligt! Nu ska vi bara ladda inför matchen på måndag mot vårt dam a-lag, som ska bli riktigt spännande ;)
Idag när jag var på Väla med syskonen och Jasmine hittade jag både en väska och skor som jag ska ha till balen, har letat länge nu utan att hitta något. Vilken tur jag hade idag! Både väskan och skorna är silvriga precis som jag ville att de skulle vara. Men det var bara väskan som jag köpte idag för jag var lite osäker på skorna men nu har jag bestämmt mig. Så det blir Väla med mamma imorgon för jag ska in på telenor också och kanske byta mobil :)



Inga kommentarer: