torsdag 12 mars 2009

Otur i turen

Snacka om otur i turen!!
Imorse när jag skulle till skolan så var allt lugnt och jag var färdig i tid och allt. Så var det fint väder ute så jag skulle passa på att cykla för en gång skull, och pappa och jag hade varit nere i källen för någon dag sen och pumpat mina däck. Men idag när jag kom ner var det punka typ, ingen luft alls. Då blev det en anning stressigt, upp igen och se om jag kunde låna en annan cykel. Yes, ja kunde ta pappas cykel ;) det ska väl gå tänkte jag. Men det var så obekvämt, sadlen var högre än styret och jag såg väldigt knäpp ut ;P haha. Så det slutade med att jag cyklade till bussen och tog den istället. Lite sent ute :/ men kom i tid ändå ;)
Sen när jag slutade idag så var jag väldigt glad att jag hade fått punktering på cyklen för det var sånt snöväder ute så jag hade fått gå hem. Så som sagt jag hade otur men sen tur!! haha

Inga kommentarer: