fredag 20 februari 2009

Tisdag-Torsdag

På tisdagen och Torsdagen tog vi det bara lugnt hemma hos farmor och fikade med hennes goa kakor, så Carro om du läser detta så har ja brutit vårt vad om att inte vara onyttiga på vardagarna :/ Lovar att jag ska skärpa mig! Men på onsdagen så åkte vi in till Växjö, har aldrig varit där även om det ligger rätt så nära. Väl inne i Växjö så gick vi och shoppade lite, jag hittade ett par skidstrumpor som jag ska ha nu när vi åker till Vemdalen och boken När jag hör din röst av Stephenie Meyer. När vi gick där på gågatan så fanns det ett galleri så vi gick in där för det var så kallt ute, där inne hittade vi lagerhause som finns här i stan också. Pappa hittade en del coola saker som han ska köpa när vi kommer hem bla muffinsformar.haha. Efter vi hade varit i Växjö så åkte vi in till Tingsryd igen och badade på kaskad som är ett äventysbad. Tänk att vi inte ens har det i Helsingborg, utan bara en tråkig simhall. Men så är det här. Annars har det varit kul att vara uppe i Småland och hälsa på farmor och paddan.

Inga kommentarer: