lördag 28 februari 2009

Lördag



Jaha nu är klockan 03.30 och jag har typ precis kommit hem. Nu väntar jag bara på samtalet från pappsen så jag kan köra och hämta han med.

Men iaf det kunde inte gå bättre idag på vår Cabarè, det var riktigt kul och alla var skitduktiga! Pp3 vi äger! Fick mycket beröm av alla och det är ju alltid kul att höra och speciellt nu när det var lite si och så de senaste dagarna.
Efter cabarèn så städade vi undan och så sen drog jag, Carro, Andreas, Saltan och Angelica och käkade på bk.
Snacka om att det behövdes efter föreställningen ;P Sen drog vi till Mezo en runda och sen hem. Nu på kvällen var vi först hemma hos Angelica och kollade på någon skräckfilm, kommer inte ihåg vad den heter, hehe men läskig var den :P Sen åkte vi rundor lite och det slutade med att vi satt och spelade Guitarr Hero (band) hemma hos Carro :) De var en trevlig kväll fast jag var en anning trött pga av att jag sov mindre en 4 timmar inatt. Och det blir inte mycket mer denna natten, ska iväg med lillebror på hans match imorgon och det är samling klockan 9 :/ Får sova efter det sen ;)
Sov gott!!

Inga kommentarer: