torsdag 26 februari 2009

Läggdags

Aa, snart är det läggdags. Känner mig ganska seg just nu, men det är ju bara en dag kvar i skolan sen är det typ helg. Ska dit där ett tag på lördag också ju :/
Det har varit ganska lugnt idag, fast de blev ju en del tjafs idag på projektet för alla vill ju säga sitt. Men alla kan inte göra det samtidigt, utan vi måste lyssna på varandra istället för att prata i mun. Så även om de känns lite si sådär just nu så tror jag det kommer bli ett bra resultat.

Sen när jag kom hem från skolan så hängde Jasmine med Emelie så dem fick vara lite smakråd till vad jag skulle ha på mig imorgon. Jag kan aldrig bestämma mig för sånt, kan typ stå timmar och testa vad som känns bäst just nu. Kommer säkert ha ångrat mig till imorgon :/ men har en reservplan ifall att ;)

Inga kommentarer: