söndag 15 februari 2009

Lördag



Alla hjärtans dag!
Denna dagen "firade" jag med Emelie och Caroline. Innan jag och syrran tog bilen och körde till Carro så gick vi ute på Väla med mum och lillebror, mysigt men mycket folk. Hittade ett par skor och en jacka, inte illa det.
När vi kom ut till Carro så bjöd hon på mat och det blev köttfärspaj, mums vad gott det var! Klockan tickade på och den blev åtta så vi satte på tv:n för att kolla på melodifestivalen, alla sa ju att det var katastrof sist så var tvungen att se om det var så illa. Och ja, jag tyckte inte heller att det var någon höjdare, det var mycket bättre förr!
Men iaf vi palla inte kolla på röstningen och det så
vi tog fram sminklådan och började roa oss med det istället :P Carro och Emelie blev fina, men jag passar inte alls i lila :/ haha. När klockan blev elva så packade vi ihop våra saker och körde till Anna, där vi skulle sova inatt med Carro ;)
För att inte missa när de skulle åka så gick vi inte och la oss utan stannade uppe medan alla sov inför resan. För att inte störa deras sömn så tog vi med lite kakor och cola in i deras badrum och satt där på golvet och fikade, Sen när klockan var halv fem ungefär hade alla åkt och vi la oss för att sova!


Denna dagen kommer jag aldrig glömma med många skratt och roliga samtalsämnen! Tack tjejer, detta får vi göra om snart!


<---Carro och Emelie

Inga kommentarer: