måndag 16 februari 2009

Måndag

Ja då var det måndag igen, men nu är det lov! Det är riktigt skönt så man får chansen att vila ut sig lite :) Har inte planerat något speciellt denna veckan, mer än träning något bio besök och plugg. Men som sagt det är bara en vecka och det går så fort när man är ledig. Imorgon åker pappa, Alex och Emelie upp till stugan så det blir bara jag och mamma som är hemma :) Så jag hade tänkt överraska henne med middag som jag själv ska laga, kan faktisk laga några rätter. Tror hon kommer bli jätteglad för vad det än blir!
Ikväll så har tv 4 kommit till Helsingborg för att visa när Fch ska spela och Jihde ska sitta sargvakt, haha. Han håller iaf vad han lovar så det ska han ha en stjärna för tycker jag. Och det bästa med det hela är att det är bla min och Carros tur att kolla, så vi kommer få se hela matchen för en gångs skull. Så nu ska jag gå och göra ve mig så jag är färdig i tid för en gångs skull! haha. Ha det bäst!

Bilden är på paddington ♥

Inga kommentarer: