onsdag 21 januari 2009

Vilken dag!
Kan det inte bli bättre väder snart, orkar inte med att det är halt och kallt ute längre.Vet att det låter konstigt men jag gillar att cykla till skolan, men de har jag inte gjort på evigheter för detta jävla vädret! Väl på skolan så gick ja snabbt till min lektion som var Barn och Musik :D roligaste lektionerna på hela veckan. Jag och Zandra var bara där i 20 minuter för sen skulle vi till aulan för att förbereda oss till teckenspråksföreställningen :) Vi läser inte teckenspråk egentligen, utan vi läste bara det ett steg sen läste vi andra kurser, men när Lena (läraren) kom och frågade oss om vi ville vara med så kunde vi inte säga nej till det. Om jag ska vara ärlig så kändes det verkligen som det skulle bli katastrof innan föreställningen, för alla var typ lite småsura hela tiden bara för att det var så stressigt. Plus att vi bara gick igenom allt en enda gång :/ men det blev inte katastrof, det blev succè!! Det hade inte kunnat gå bättre än vad det gjorde, är så nöjd med alla som var med. Och det verkade som publiken gillade det ;) Kanske ska beratta vad det var vi gjorde. Det handlade om Astrid Lindgren och hennes sagofigurer, så dem som läser teckenspråk fick sjunga låtar från olika som tex Pippi Långstrump på teckenspråk så klart.
Resten av dagen i skolan var lite si så där, men det funkade!

Sen när jag och Zandra skulle köra hem så blir det inte bättre, näe då är det en galning som backar på mig mitt i en sväng utan att kolla sig för. Som tur blev de inga större skador. Men man blir ändå så rädd precis i det ögonblicket som det händer.

Men nu ska jag plugga :/ har sjukt mycket i skolan känns det som och det är riktigt jobbigt. Man har lite panik över att man inte ska hinna färdig med allt, så man får inte mycket gjort på grund av den känslan. Men ni får ha det bra så länge!

Inga kommentarer: