lördag 17 januari 2009

Lördag


Lördag idag, det är härligt med helg som vanligt men har mycket att göra!
Igår spelade vi match mot Håkanstorp som kommer från Malmö, jag tycker att vi spelade bra fast vi förlorade. Matchen slutade 3-1 till dem, men om man kollar i serien så ligger dem 2:a och vi ligger 7:a så jag tyckte ändå att vi gjorde bra ifrån oss. Innan matchen så var alla taggade och det var en härlig stämning och vi skulle verkligen ta hem detta, men för att peppa lite till så slog vi vad om att den femman som gjorde mål först skulle få glass på sommar träningen :P lite konstigt sätt att peppa, haha. Men idag var det tydligen min dag så det var jag tillsammans med min femma som gjorde det första och enda målet i matchen, yeah! Glass! haha.
Efter matchen drog vi och käkade pizza med Carro, Emelie, Jasmine Andreas, Saltan, Mattias, Joanne och Micke, det var ju Andreas sista dag i helsingborg på någon månad :/ Han har kommit in på Brandmansutbildningen i Sandö, lycka till där uppe!
Men idag är det en massa som händer, Öppet hus på västra berga skolan med lillebror, skridsko, lillebror ska spela match ute i bjuv mot Philips lag ;P, sen ikväll ska jag, Rebecca, Malyn och Sara hem till Zandra på pyjamasparty :P haha, längtar!! <3>
Ha det bra! Hellis

Inga kommentarer: