måndag 5 januari 2009

Måndag

Idag har det varit lugnt och skönt, gick upp imorse duschade och åt frukost. Sen var det bara att vänta på att Carro och Rebecca skulle komma :P och jag fick vänta ett bra tag, haha. Men under den tiden var min syster extra snäll idag och gjorde ve majskolvar som är väldigt gott ändå tycker jag, sen kom Jasmine hit. Hon hade med sitt singstar som Emelie och hon skulle sjunga och jag ville nästan gå in på mitt rum och lägga en kudde över huvudet för att slippa höra det. Jasmine var duktig men Emelie har haft ont i halsen säger hon och det lät verkligen förjävligt. haha. Efter en lång väntan kom äntligen Carro iaf och då hade hon med sig alla bilderna från nyår! Blev överlycklig för det, hade inte med mig en egen kamera så har inga bilder från den lyckade kvällen. Sen vid typ kl 18-19 så kom Rebecca oxå, då satt vi och snackade en massa. Det var verkligen jättemysigt att bara sitta och lyssna och snacka om allt som har hänt nu vid jul och nyår :P hann inte snacka så mycket på nyår, då var det så mycket annat ju. Har verkligen Saknat er!!
Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken en timme till för då är det hockey på tvn ;) Sverige-Kanada. Det får man ju bara inte missa :P Haha

Ha det Bäst!!

Inga kommentarer: