onsdag 28 januari 2009

Helg

Inte så mycket att berätta om helgen.
Var och kollade på pappa i fredags, han spelade korpa match i innebandy :P hehe. Hade inget annat för mig så då kunde jag lika gärna hänga med. Sen på lördagen var jag tvungen att ta tag i Candide som vi läser i skolan, den ska nämligen vara färdig på måndag :/ har bara läst något enstaka kapitel får panik. Men de är mitt eget fel! Utgång med Zandra, Matte och Tommy på kvällen ;)
Söndagen vill jag tacka Carro för :) då vi drog till Jönköping med föreningen för att stötta vårt a-lag. Det var dock lite segt på bussen upp där, men det var kul! Hade typ en 40-åring som raggade på bussen, så vi fick oss ett gott skratt iaf :p
Och på tal om matchen så vill jag bara ge en "stjärna" till Jönköpings målvakt som var kräksjuk den dagen, men han var ändå grymt bra. Så när det var små avbrott så gick han bakom målet där han hade en hink och ja spydde :/ inte så fräscht. Men match slutade iaf oavgjort, inte den bästa matchen som fch har presterat.

Inga kommentarer: