torsdag 21 maj 2009

Sammanfattning av helgen

Här kommer en liten sammanfattning av den helgen som har varit och lite annat :P Kan iaf säga att det var en av det roligaste helgerna på väldigt länge ;)
På fredagen började det med utgång med tjejerna, jag fyllde nämligen år sen på lördagen. Vi dansa körde scharader, där Malyn ägde med sin Michael Jackson variant, haha. På kvällen sen drog vi ut och träffade en massa folk där, vill tacka alla för en underbar kväll och alla som tog hand om mig (det blev lite mycket för min del).
På lördagen sen kan jag ju inte påstå att jag var i toppform, men det gick bra ändå. Mådde mycket bättre framåt dagen när gästerna började komma. Fick mycket fina saker, hade önskat mig sånt som jag kan ha när jag ska flytta hemifrån, inte för att jag har planerat det redan men det är ändå bra att vara förbered. På söndagen sen blev det till att ta de lugnt och vila sig för de utflykter som väntade med skolan, måndag blev det ven och tisdag landborgspromenaden. Bilder från utgången, Ven och promenaden med skolan finns på min bilddagbok Heleenna.
Idag ska jag och min sötnos ut och teståka cabben som vi ska ha på studenten, bli testsminkade till balen och kolla på lejonkungen ;)
Ha det bäst!

Inga kommentarer: