fredag 8 maj 2009

Fredag

Ska ner i stan om en stund och träffa Carro och Malin ♥ Vi ska gå en runda nere vid gröningen och ha med oss fika och varma goa filtar, för vädret ha mulnat på lite :/ Skolan idag började med nationella i eng B, gick sådär. Det räckte att man tappade bort sig lite på hörövningen så var man körd på den uppgiften, sen blir jag trött när folk inte kan vara tysta man får ju visa respekt för dem som vill klara det.

Pratade lite om studenten med idag, känns verkligen att det är nära nu! Och om 3 veckor är det balen, känner mig lite nervös inför det. Vill bara se hur min klänning sitter, beställde den i januari så det kan ju ha hänt en del i och med man har upphåll från träningen nu. Något som jag också vill göra på balen är att ta en bild på mig och min kavaljer, men vet ju inte vem det kommer bli :P Men det måste lösa sig! haha.

Inga kommentarer: